شرایط عودت کالا فروشگاه بیوزوم

تمامی تلاش تیم ما در فروشگاه بیوزوم آن است که کالای خریداری شده در شرایطی سالم، مطلوب و با حفظ کیفیت به دست شما خریدار محترم برسد، اما ممکن است پس از خرید شما به دلایل گوناگون از جمله: اشکال در تولید محصول، بسته‌بندی نامناسب توسط مرجع ارسال و یا هرگونه اتفاق دیگر کالای شما دچار آسیب‌دیدگی شده باشد که در این صورت از طرف فروشگاه بیوزوم به شما اطمینان داده می‌شود که جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و به محض اعلان شما طبق شرایط زیر، کالا مرجوع و یا با کالای سالم جایگزین خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان ما در بخش ارسال، بررسی و سلامت آن تایید می‌شود.

شرایط عودت و یا تعویض کالاهای فروشگاه بیوزوم به شرح ذیل است:

کتاب

پیک درون شهری تهران: چون کتاب‌ها از نظر سلامت جلد، صفحات و… قبل از ارسال و تحویل به مامور پیک کاملا بررسی می‌شوند، لذا خواهشمند است پس از تحویل، کالا را همان‌جا و در مقابل مامور پیک بررسی بفرمایید.

  • در صورت وجود اشکالاتی همانند هر نوع آسیب فیزیکی به جلد یا صفحات کتاب، با فروشگاه بیوزوم تماس گرفته و ضمن بیان شماره سفارش خود، کارشناسان ما را از آسیب‌دیدگی کالا مطلع سازید. در این صورت کالای سالم سریعا توسط ما برایتان ارسال خواهد شد.

 

پست شهرستان‌ها: چون کتاب‌ها از نظر سلامت جلد، صفحات و… قبل از ارسال و تحویل به مامور پست کاملا بررسی می‌شوند، لذا خواهشمند است پس از تحویل، کالا را همان‌جا و در مقابل مامور پست بررسی بفرمایید.

  • در صورت وجود اشکالاتی همانند هر نوع آسیب فیزیکی به جلد یا صفحات کتاب، با فروشگاه بیوزوم تماس گرفته و ضمن بیان شماره سفارش خود، کارشناسان ما را از آسیب‌دیدگی کالا مطلع سازید. در این صورت محصول را به مامور پست بازگردانده و سپس تصمیم خود مبنی بر عودت کالا و وجه یا ارسال کالای سالم را با فروشگاه بیوزوم در میان بگذارید.

 

ماگ

پیک درون شهری تهران: چون ماگ‌ها از نظر سلامت بدنه، رنگ، طرح و… قبل از ارسال و تحویل به مامور پیک کاملا بررسی می‌شوند، لذا خواهشمند است پس از تحویل، کالا را همان‌جا و در مقابل مامور پیک بررسی بفرمایید.

  • در صورت وجود اشکالاتی همانند هر نوع آسیب فیزیکی به بدنه، رنگ، طرح و… با فروشگاه بیوزوم تماس گرفته و ضمن بیان شماره سفارش خود، کارشناسان ما را از آسیب‌دیدگی کالا مطلع سازید. در این صورت کالای سالم سریعا توسط ما برایتان ارسال خواهد شد.

 

پست شهرستان‌ها: چون ماگ‌ها از نظر سلامت بدنه، رنگ، طرح و… قبل از ارسال و تحویل به مامور پست کاملا بررسی می‌شوند، لذا خواهشمند است پس از تحویل، کالا را همان‌جا و در مقابل مامور پست بررسی بفرمایید.

  • در صورت وجود اشکالاتی همانند هر نوع آسیب فیزیکی به بدنه، رنگ، طرح و… با فروشگاه بیوزوم تماس گرفته و ضمن بیان شماره سفارش خود، کارشناسان ما را از آسیب‌دیدگی کالا مطلع سازید. در این صورت محصول را به مامور پست بازگردانده و سپس تصمیم خود مبنی بر عودت کالا و وجه یا ارسال کالای سالم را با فروشگاه بیوزوم در میان بگذارید.

 

توجه: در صورت گزارش آسیب‌دیدگی از جانب خریدار پس از آن‌که کالا توسط مامور پست یا پیک تحویل و تایید آن توسط ایشان برای ما ارسال شده باشد. از عودت و یا تعویض کالا معذوریم.