ورود/ثبت نام

جستجو

سوالات متداول فروشگاه بیوزوم

شما می‌توانید با ساخت یک اکانت در فروشگاه، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهید.

شما می‌توانید پس از ثبت سفارش، از طریق درگاه پرداخت امن موجود یا واریزی کارت به کارت پرداختتان را انجام دهید. توجه داشته باشید در صورتی که نحوه‌ی پرداخت شما به صورت کارت به کارت باشد، حتما جهت تایید پرداخت با شماره تلفن‌های قرارداده شده تماس بگیرید.

پس از ثبت سفارش و پرداخت، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و شما را از وضعیت سفارشتان آگاه می‌کنند. همچنین برای سفارشاتی که با پست خدمت شما ارسال خواهد شد، کد پیگیری پستی پس از تحویل مرسوله به دفتر پستی برایتان ارسال خواهد شد.

در صورتی‌که سفارشتان در مرحله‌ی پردازش قرار نگرفته باشد، می‌توانید جهت لغو سفارش با شماره تلفن‌های قرارداده شده تماس بگیرید.

بر اساس نحوه‌ی ارسال سفارش متفاوت خواهد بود و به دو نوع هزینه‌ی پست یا پس کرایه محاسبه خواهد شد.

در صورتی‌که کالای شما امکان مرجوع کردن داشته باشد، می‌توانید برای ثبت مرجوعی با شماره تلفن‌های قرارداده شده تماس بگیرید.

اگر تا موعد دریافت سفارش، کالای مورد نظر شما آماده‌ی ارسال نشود، نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد.

شما این امکان را دارید که فقط کالاهایی را خریداری کنید که درسایت فروشگاه موجود بوده و قیمت دارند.

پس از طی فرآیند لغو یا مرجوعی، جهت دریافت اطلاعات بانکی شما مانند شماره کارت یا حساب با شما تماس گرفته خواهد شد و بلافاصله وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.