آموزش زیست شناسی سولومون

اگر احساس می‌کنید سطح آموزشی در مدرسه یا دانشگاه آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند به ارتقای علمی شما کمک کرده و باعث دستیابی به موفقیت‌هایی همچون کسب مقام در المپیادهای داخلی و خارجی، جشنواره‌ها و مسابقات علمی و… شود، پس بهتر است که خودتان دست‌ به کار شده و یادگیری یک منبع علمی و معتبر را شروع کنید. در همین راستا ما در آکادمی بیوزوم برای سهولت در آغاز و پیش‌رفت یادگیری شما دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز، دوره‌ی آموزشی زیست شناسی سولومون را پیشنهاد می‌کنیم.

آموزش زیست شناسی سولومون

ویژگی‌های دوره آموزشی زیست شناسی سولومون

دوره آموزشی زیست شناسی سولومون که توسط آکادمی بیوزوم برگزار می‌شود نسبت به سایر کلاس‌های آموزشی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره نمودیم:

جست و جو محور بودن آموزش‌ها

جست و جو محور بودن آموزش‌ها

استفاده از شبیه‌سازهای سه بعدی

دی ان ای

آشنایی با بانک‌های اطلاعات زیستی

تکالیف پژوهش محور

ارائه تکالیف پژوهشی

نحوه برگزاری دوره آموزشی بیولوژی سولومون

دوره آموزشی زیست شناسی سولومون که توسط آکادمی بیوزوم برگزار می‌گردد به صورت آنلاین بوده؛ پس شما دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز دیگر نگران حضور در کلاس‌ها نباشید بلکه کافی است تنها با داشتن یک گوشی موبایل، لپتاپ یا… و اتصال آن به اینترنت، آموزش زیست شناسی سولومون را شروع کنید. همچنین گفتنی است که کلاس‌های دوره آموزشی بیولوژی سولومون توسط آکادمی بیوزوم طوری برنامه‌ریزی می‌شود که از لحاظ کیفیت آموزش و پروسه یادگیری اصولی هیچ تفاوتی با دوره‌های حضوری نداشته باشد.

محل برگزاری کلاس: پلتفرم آنلاین گوگل میت  (Google meet)

روش و ابزار آموزشی: مولاژ‌های آموزشی و شبیه‌سازهای کامپیوتری

آموزش بر بستر آنلاین

سبک برگزاری دوره‌های آموزشی زیست شناسی سولومون:

مدل‌های برگزاری کلاس‌های آموزش بیولوژی سولومون به سه روش گروهی، نیمه‌گروهی و خصوصی برگزار می‌شود که شما شرکت کننده عزیز می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

آموزش گروهی زیست شناسی سولومون

در دوره‌های گروهی آموزش بیولوژی سولومون که حداقل با ۵ شرکت کننده برگزار می‌شود، نکته‌ای که باید بدان توجه نمود آن است که در آکادمی بیوزوم پیش از برگزاری این نوع از دوره‌ها تمامی شرکت‌کنندگان برای آن‌که در یک رده علمی قرار بگیرند، تعیین سطح می‌شوند. همچنین جهت انتقال کامل مفاهیم به دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز، از روش‌های جدید تدریس، مثل بهره‌گیری از مولاژها، انیمیشن‌های علمی و …. استفاده خواهد شد.

نوع برگزاری : آنلاین

تعداد جلسات : ترمیک و به صورت توافقی

ظرفیت کلاس‌ها : از ۵ الی ۱۰ نفر

پشتیبانی علمی : دارد

آموزش نیمه‌گروهی زیست شناسی سولومون

کلاس‌های نیمه‌گروهی آموزش بیولوژی سولومون زمانی برگزار می‌شود تعداد متقاضیان آن کمتر از ۵ نفر باشد، در این حالت کلاس نیمه‌گروهی آموزش بیولوژی سولومون به همان صورتی‌که کلاس‌های گروهی آن برگزار می‌شود، تشکیل می‌شود. به صورتی‌که در ابتدا دانش‌آموزان و دانشجویان تعیین سطح شده و متقاضیان هم‌سطح جهت گذراندن دوره در یک کلاس قرار می‌گیرند تا مسیر آموزشی دوره بدون هیچ مشکلی طی شده و نتیجه مطلوبی برای شما شرکت‌کنندگان عزیز حاصل شود.

نوع برگزاری : آنلاین

تعداد جلسات : ترمیک به صورت توافقی

ظرفیت کلاس‌ها : از ۲ الی ۴ نفر

پشتیبانی علمی : دارد

آموزش خصوصی زیست شناسی سولومون

همانطور که می‌دانید در روش آموزش خصوصی، شرکت‌کننده می‌تواند از تمامی امکانات و گنجایش کلاس استفاده کند. علاوه بر این دبیر نیز در کلاس خصوصی فقط با تمرکز برروی همان فرد، تدریس را پیش برده و زمان پرسش و پاسخ، حل تمرین، گفتگوی علمی و …. را در اختیار شرکت‌کننده قرار خواهد داد پس اگر به زیست‌شناسی علاقه‌مند بوده و آرزوی رسیدن به اهداف علمی بالایی همچون موفقیت در مسابقات علمی، المپیادها و … را دارید، آموزش بیولوژی سولومون به‌صورت خصوصی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نوع برگزاری : آنلاین

تعداد جلسات : برحسب نیاز و توافقی با شرکت کننده

ظرفیت کلاس‌ها : ۱ نفر

پشتیبانی علمی : دارد

کلاس آموزشی آنلاین بیولوژی سولومون
۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه ثبت‌نام یک ترم

سرفصل‌های آموزشی زیست شناسی سولومون

بخش اول: شیمی حیات

هنگامی که می‌خواهیم به عنوان یک بیولوژیست، مطالعه‌ی زیست شناسی سولومون را آغاز کنیم باید ابتدا به مطالعه‌ی اصول بنیادی زیست شناسی یعنی بیوشیمی بپردازیم. به همین علت در بخش اول بیولوژی سولومون، آموزش شیمی را به صورت مقدماتی آغاز خواهیم کرد.

بخش دوم: سلول

پس از آن‌که آموزش بخش آغازین را به پایان رساندیم، در بخش دوم آموزش بیولوژی سولومون به سراغ واحد سازنده‌ی حیات یعنی سلول رفته و درباره‌ی آناتومی، فیزیولوژی، متابولیسم و… آن می‌آموزیم.

بخش سوم: ژنتیک

با شروع آموزش بخش سوم و ورود به مبحث ژنتیک، تازه زیبایی و جذابیت مطالعه‌ و آموزش زیست شناسی سولومون برایتان روشن خواهد شد. در این بخش می‌آموزیم که چگونه یک کشیش فقط با آزمایشی تجربی به پدر علم ژنتیک تبدیل شد؟ یا آن‌که اسرار تنوع و گوناگونی موجودات چیست؟ و…

بخش چهارم: ساز و کارهای تکامل

همه‌ی موجودات زنده از جمله پیشرفته‌ترین آن‌ها یعنی پستانداران، در بین یک فرآیند تکاملی بزرگ هستند که از میلیاردها سال قبل بر روی بیوسفر (حیات کره‌ی زمین) آغاز شده و توقف‌پذیر نیز نیست. در آموزش فصل ۴ بیولوژی سولومون جزئیاتی را درباره‌ی پیدایش حیات بر روی زمین، نظریات داروینی و تکامل گونه‌ها و جمعیت‌ها به صورت موشکافانه‌ای می‌آموزیم.

بخش پنجم: تاریخچه‌ی تکامل و گوناگونی زیستی

بعد از پایان آموزش بخش ۳ و ۴ کتاب بیولوژی سولومون، این بخش پنجم از آموزش کتاب است که به موضوع تاریخچه‌ی تکاملیِ تنوع زیستی، خاستگاه گونه‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها، آرکی‌ها، قارچ‌ها و… پرداخته و تلاش می‌کند تا به دیدگاه علمی شما وسعت ببخشد.

بخش ششم: زیست شناسی گیاهی

در این بخش از دوره‌ی آموزشی زیست شناسی سولومون که ویژه‌ی دانش‌آموزان و دانشجویان گرایش علوم گیاهی است، کتاب به مباحث مورفولوژی و فیزیولوژی گیاهی پرداخته و همچنین تکوین گیاهان، جذب آب و مواد غذایی و انتقال آن در گیاهان آوندی، تولید مثل نهان دانگان، زیست‌فناوری گیاهی، واکنش‌ها و پیام‌رسانی سلول‌های گیاهی مواردی است که در این بخش از آموزش یادخواهید گرفت.

بخش هفتم: زیست شناسی جانوری

بخش هفتم بیولوژی سولومون هم با رویکرد بخش ششم آن، به موضوع مورفولوژی و عملکرد جانوران، تغذیه‌ی جانوران، دستگاه گردش خون، سیستم تنفس، سیستم ایمنی، دستگاه دفع و تنظیم اسمزی، سیستم درون‌ریز جانوری و… می‌پردازد که ما در آکادمی بیوزوم به شما دانش‌آموزان عزیز توصیه می‌کنیم که به دلیل اهمیت زیاد این مبحث، آموزش آن را بسیار جدی بگیرید.

بخش هشتم: اکولوژی

بخش اکولوژی یا همان بوم شناسی بیولوژی سولومون به موضوعاتی همچون مقدمه‌ای بر اکولوژی زیست کره، بوم شناسی جمعیت، اکولوژی جامعه، زیست بوم‌ها و… می‌پردازد و به دلیل مقیاس علمی بزرگ آن، شما می‌توانید از ابعاد دیگری به زیست شناسی نگاه کنید.

کتاب بیولوژی سولومون

زیست شناسی سولومون یک کتاب مرجع منحصربه فرد در حوزه بیولوژی بوده که برای تمامی گرایشات رشته زیست‌شناسی قابل استفاده است. گفتنی است دانش‌آموزان و دانشجویان عزیزی که قصد شرکت در المپیادهای داخلی و بین المللی را دارند می‌توانند با مطالعه اصولی و یادگیری این کتاب شانس خود را برای کسب موفقیت بالا ببرند. همچنین برای مطالعه آخرین ویرایش کتاب بیولوژی سولومون، متقاضیان محترم می‌توانند نسخه‌ی زبان اصلی (انگلیسی) آن را که توسط آکادمی بیوزوم در این بخش قرار داده شده است، دانلود نمایند.

درباره پروفسور سولمون

زیست روان‌شناس معروف، پروفسور الدرا سولومون، چهره‌ای شناخته شده در کشور ایالات متحده آمریکا و جوامع علمی جهان است. او که تا کنون چندین کتاب مرجع دانشگاهی مربوط به رشته‌های زیست شناسی، آناتومی انسان و فیزیولوژی را تالیف کرده، مدارک کارشناسی ارشد علوم پایه و دکتری علوم انسانی خود را به ترتیب از دانشگاه‌های فلوریدا و فلوریدای جنوبی دریافت کرده است. همچنین نکته‌ای که باید درباره‌ی این دانشمند دانست، آن است که خانم پروفسور سولومون علاوه بر ۲۰ سال تدریس علوم بیولوژی و پرستاری به دانشجویان، از سال ۱۹۹۲ تا الان مدیریت مرکز بهداشت روانی، سنجش و درمان ایالات متحده را بر عهده دارد.

سوالات متداول در رابطه با زیست شناسی سولومون

اگر شما خواهان شرکت در المپیادهای دانش‌آموزی یا دانشجویی زیست شناسی هستید و یا می‌خواهید بیولوژی را بالاتر از سطح کتاب درسی و به صورت عمقی بیاموزید، توصیه ما در آکادمی بیوزوم به شما آموزش کامل بیولوژی سولومون است.

مدت برگزاری هر جلسه‌ی آموزشی در دوره‌ی آموزشی بیولوژی سولومون حداقل ۲ ساعت می‌باشد.

بسته به آن‌که کدام یک از انواع کلاس‌های گروهی، نیمه گروهی یا خصوصی را انتخاب کنید، تعداد کلاس‌ها در هفته متغیر خواهد بود. اما کارشناسان ما در آکادمی بیوزوم توصیه می‌کنند که برای حفظ کیفیت آموزشی، حداکثر ۳ جلسه در هفته برای شرکت‌کنندگان برگزار شود.

پیشنهاد ما به شما آن است که اگر دانش زبان انگلیسی خوبی دارید، حتما نسخه‌ی زبان اصلی کتاب را تهیه نموده و فرآیند آموزشی خود را با آن جلو ببرید. اما در غیر این صورت می‌توانید با تهیه‌ی یکی از نسخه‌های ترجمه شده‌ی فارسی که به صورت مجموعه‌ای فروخته می‌شود، استفاده فرمایید.

۴.۹/۵ - (۲۸۹ امتیاز)